خدمات پشتیبانی سایت در تبریز

با پشتیبانی سایت وردپرس در تبریز دیگر نگران خرابی سایت خود نباشید

پشتیبانی سایت در تبریز یکی از ستون های اصلی کسب و کار آنلاین شماست در وهله اول وب سایت شما از لحاظ فنی، امنیتی در بالاترین سطح کیفیت باشند. بنابراین پشتیبانی فنی و امنیتی وردپرس در تبریز را به عنوان ستون های اصلی سایت در نظر بگیرید.

پشتیبانی سایت در تبریز

انواع خدمات پشتیبانی سایت در تبریز

در حالت کلی می‌توان پشتیبانی وب‌سایت در تبریز را به پنج بخش عمده تقسیم کرد که در ادامه هر بخش را به اختصار معرفی می‌کنیم.

پشتیبانی فنی سایت در تبریز

پشتیبانی فنی سایت در تبریز شامل مواردی می‌شود که مستقیما به طراحی سایت در تبریز وابسته اند و سایت را از نظر فنی بررسی می‌کند.

مواردی همچون بررسی کد‌های سایت و رفع باگ‌های احتمالی، بررسی امنیت وب‌سایت، بک آپ گیری مرتب از وب‌سایت، بررسی عملکرد کلی وب‌سایت، بروزرسانی نرم‌افزارهای سایت و … همگی شامل وظایف پشتیبان فنی وب‌سایت در تبریز است.

پشتیبانی سایت در تبریز

پشتیبانی محتوایی وب سایت در تبریز

برای موفقیت در دیجیتال مارکتینگ، پیاده سازی استراتژی‌های بازاریابی محتوایی یکی از شروط اولیه است. وب‌سایت شما نیازمند آن است که به طور مرتب محتوایی تازه و اصولی را در اختیار کاربران قرار دهد.

تولید محتوای مختلف طبق برنامه و آپلود و پیاده سازی آن روی وب‌سایت از وظایف پشتیبان محتوایی وب‌سایت در تبریز است.

پشتیبانی طراحی و گرافیکی سایت در تبریز

محتوای بصری تاثیر بسیار زیادی روی کاربران دارد؛ از این رو هر وب‌سایتی نیازمند طراحی و تصاویر به خصوصی است که تا روی سایت قرار گیرد و به طور پیوسته به روز رسانی شوند.

طراحی بنر‌های مختلف، تصاویر مخصوص، اینفوگرافیک‌ها و … از وظایف پشتیبان گرافیکی وب‌سایت در تبریز است.

خدمات پشتیبانی بازطراحی وب سایت در تبریز

پشتیبانی سئو سایت در تبریز

برای رسیدن به رتبه‌های برتر موتور جست‌وجو بویژه گوگل نیازمند یک استراتژی سئو برای وب‌سایت خود هستید و لازم است که سایت خود را بهینه کنید.

برنامه ریزی برای بهینه سازی سایت، تهیه لیست کلمات کلیدی، تهیه برنامه منظم برای تولید محتوا و هماهنگی بین تیم‌های مختلف پشتیبانی همگی جزو وظایف پشتیبان سئو سایت است.

 بازطراحی سایت در تبریز

اگر پس از گذشت مدتی از راه‌اندازی وب‌سایت خود احساس کردید که نیاز به ایجاد تغییرات اساسی در سایت‌تان دارید باید از این نوع پشتیبانی وبسایت در تبریز استفاده کنید.

شما می‌توانید ظاهر گرافیکی سایت خود را تغییر داده یا امکانات و قابلیت‌های جدیدی به سایت خود اضافه کنید. در این نوع از پشتیبانی سایت در تبریز ، افراد یا شرکت ارائه دهنده خدمت، تغییرات مورد نظر شما را در سایت اعمال کرده و امکانات و قابلیت‌های جدیدی که مدنظر شماست را به وب‌سایت اضافه می‌کنند.

 

پشتیبانی سایت وردپرسی در تبریز

پشتیبان سایت کیست ؟

رفع مشکلات ظاهری سایت وردپرسی

هر گونه مشکلات فنی که در ظاهر و باطن سایت خود داشته باشید، با تشخیص تیم پشتیبانی فنی سایت ما یا به درخواست مدیر سایت انجام می شود. در صورتی که درخواستی از طرف مدیر سایت ارسال نشود تیم پشتیبانی رندبیت خود را موظف می داند تا با توجه به تعداد درخواستی که هر پکیج دارا می باشد، مشکلات فنی سایت را بررسی و رفع نماید.

تیم پشتیبانی همچنین سایت شما را به لحاظ فنی و دیجیتال مارکتینگ بررسی کرده و راهکارهایی جهت موفقیت و افزایش مشتری به شما ارائه خواهد داد. نوع فعالیت با توجه به شرایط شما می تواند موردی یا به صورت ساعتی در نظر گرفته شود.

مانیتورینگ روزانه در پشتیبانی وبسایت 

آیا تابحال برای شما پیش آمده است که یک روز صبح سایت خود را چک کنید و با Down site، ارور سرور، بهم ریختگی و خطاهای وردپرس مواجه شده و دنبال رفع مشکل باشید؟

اگر این مشکلات پی در پی در سایت شما به وجود بیاید، علاوه بر اینکه مشتریان و کاربران خود را از دست می دهید، یک سیگنال منفی نیز به ربات های گوگل ارسال شده و باعث افت سئو سایت خواهد شد. تیم پشتیبانی فنی وب سایت در تبریز به صورت روزانه مانیتورینگ Uptime سایت شما را انجام داده و در صورت بروز هر مشکلی سریعاَ پیگیری و رفع خواهند نمود.

نگهداری سایت در تبریز

بررسی و بروزرسانی روزانه افزونه ها و قالب وبسایت 

عدم به‌روزرسانی هسته وردپرس در تبریز ، قالب، افزونه ها و نسخه php سایت می تواند مشکلات فنی و امنیتی بسیاری در سایت شما به وجود بیاورد. همچنین با این به‌روزرسانی ها نیز امکان دارد مشکلات بهم ریختگی و تداخل برخی افزونه ها ایجاد شود.

برخلاف برخی از افراد که از به‌روزرسانی خودکار استفاده می کنند، تیم رندبیت با پشتیبانی سایت در تبریز  به صورت دستی این به‌روزرسانی ها را انجام داده و بعد از آن تمام ماژول های سایت را تک تک به صورت تخصصی بررسی کرده و مشکلات فنی ناشی از این به‌روزرسانی ها را نیز برطرف خواهند نمود.

ساماندهی افزونه های نصب شده در سایت وردپرسی

یکی از مواردی که باعث نفوذ و حملات هکرها به سایت می شود، استفاده از افزونه‌های رایگان، نال شده و غیر‌استاندارد می باشد. وجود این افزونه‌ها علاوه بر ایجاد مشکلات امنیتی، باعث کاهش سرعت لود و افت سئوی سایت خواهد شد.

با پشتیبانی سایت در تبریز  افزونه‌های سایت را سازماندهی میکنیم حذف افزونه‌های اضافی و غیر‌استاندارد و جایگزین آنها با افزونه‌های اورجینال، سازماندهی و به حداقل رساندن تعداد افزونه‌ها باعث کاهش باگ، جلوگیری از حملات هکرها، افزایش سرعت لود سایت و بهینه شدن کدهای سایت می شود. فرآیند اینکار را به پشتیبانی سایت ما در رندبیت بسپارید.

هاست و پایگاه داده را بهینه سازی میکنیم

وقتی در حال راه اندازی و توسعه سایت هستید قطعاَ افزونه‌هایی را جهت تست کردن، نصب و مجدداَ حذف می کنید، فایلهای زیادی را در رسانه وردپرس آپلود می کنید، نوشته‌ها، برگه‌ها و محصولاتی را ایجاد و حذف می کنید.

آیا می دانید که با حذف اینها، به طور کامل فایلها در هاست و دیتابیس شما حذف نمی شود و فضای هاست شما را اشغال کرده و باعث کندی سرعت سایت می شود!؟

پس لازم است هر چند وقت یکبار هاست و پایگاه داده سایت خود را خانه تکانی کنید. تیم ما با استفاده از ابزارهایی که در اختیار دارد، فایلهای بلااستفاده و اضافی را شناسایی و پاکسازی خواهند نمود.

همواره پشتیبان گیری کامل تهیه میکنیم

پشتیبان گیری از سایت برای رندبیت از اهمیت بالایی برخوردار است و با استفاده از این خدمت در بدترین شرایط هم نگران از دست رفتن اطلاعات سایت خود نخواهید بود.

در تمام پکیج های پشتیبانی سایت ، یک پشتیبان گیری در ماه صورت میگیرد و به ۲ سرور امن ایران و اروپا منتقل می شود و همچنین لینک دانلود نسخه پشتیبان به صورت ماهانه به کارفرما پیامک می شود.

سرورهایی که برای جمع آوری پشتیبان ها تهیه شده فوق العاده قدرتمند و ایمن هستند. همچنین بنا به نیاز سایت و کارفرما، می توانیم به صورت هفتگی و روزانه از سایت شما پشتیبان گیری کامل تهیه کنیم.

پشتیبان سایت در تبریز

امنیت سایت شما را تامین میکنیم

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای بسیار محبوب است و به همین دلیل مورد هدف بسیاری از حملات هکرها و بدافزارهای مخرب قرار می گیرد. امنیت وردپرس هم یکی از مهم ترین کارهای مربوط به پشتیبانی سایت است که باید برای تامین آن تمامی راه های نفوذ هکرها مسدود شود. بسته امنیتی که تیم پشتیبانی سایت رندبیت در تبریز برای سایت کارفرمایان در نظر گرفته بسیار قوی و سختگیرانه بوده و تمامی اقدامات امنیتی جهت پیشگیری از نفوذ هکرها انجام می شود. همچنین به محض اتک هکرها، IP آنها شناسایی و بلاک خواهد شد.

تمام امور مربوط به هاستینگ به عهده ما خواهد بود

اگر از میزبانی سایت خود ناراضی هستید و قصد مهاجرت سایت به هاستینگ جدید را دارید، تیم پشتیبانی سایت ما مناسب ترین و معتبرترین سایت ویژه وردپرس را به شما پیشنهاد می دهد که از سرعت و امنیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. همچنین کارهای انتقال سایت شما به هاستینگ جدید را انجام خواهیم داد. پشتیبانی سایت – پشتیبانی وردپرس | تمام امور مربوط به هاستینگ به عهده ما خواهد بود علاوه بر آن کلیه امور مربوط به هاستینگ از جمله نصب وردپرس، رفع ارورهای دیتابیس و سرور، بک آپ و بازگردانی سایت، پیگیری فاکتورها، ارتقای هاست، خرید هاست و دامنه جدید، SSL و … را به عهده خواهیم داشت.

نگهداری سایت در تبریز چیست ؟

نگهداری سایت در تبریز اصطلاحی هست که همشهریان ما در هنگام تماس با کارشناسان رندبیت به کار میبرند که منظورشان پشتیانی از سایت هست که میتوانند از خدمات ما در این زمینه بهرمند شوند.

سوالات متداول

منظور از پشتیبانی سایت در تبریز چیست؟

پشتیبانی سایت شامل خدماتی چون بروزرسانی سایت، بررسی عملکر کلی سایت، بررسی فنی سایت و رفع باگ‌های احتمالی، بک آپ گیری از سایت و کارهایی همچون تمدید اشتراک هاست و دامنه وب‌سایت می‌باشد که همگی به عهده پشتیبان یا ادمین سایت است.

یک خودرو را در نظر بگیرید که به صورت دوره ای نیاز به سرویس و تعمیر و نگهداری دارد و علاوه بر آن جهت جلوگیری از سرقت خودرو لازم است موارد امنیتی و حفاظتی آن انجام شود. در غیر اینصورت ضررهای هنگفتی را باید متحمل شوید.

یک سایت وردپرسی نیز چنین است. اگر به صورت ماهانه و منظم سرویس و نگهداری و اقدامات امنیتی آن انجام نشود ممکن است به مرور زمان دچار خرابی شده و به درستی کار نکند و نتوانید خدمات و محصولات را، آن طور که باید به مشتری ارائه دهید و شما متضرر شده و سایت و مشتریان خود را از دست خواهید داد.

با کمک یک تیم پشتیبانی می‌توانید به راحتی و در سریع‌ترین زمان ممکن مشکلات سایت خود را رفع کنید؛ همچنین تیم پشتیبانی وب‌سایت، به طور مرتب و پیوسته سایت شما را آنالیز می‌کنند و مشکلات احتمالی آن را رفع می‌کنند.

بله. وردپرس برای ایجاد فروشگاه از ووکامرس استفاده می کند و این سیستم از طرف ما به طور کامل پشتیبانی می شود و هر مشکلی که در ووکامرس داشته باشید، برطرف خواهیم کرد. تیم پشتیبانی فنی سایت ما همچنین سایت شما را به لحاظ دیجیتال مارکتینگ بررسی کرده و راهکارهایی جهت افزایش و اعتماد مشتری به شما ارائه خواهند داد.

پشتیبانی فنی
پشتیبانی محتوایی
پشتیبانی طراحی و گرافیکی
پشتیبانی سئو

علت اینکه سایت شما هک شده این است که شما کلیه اقدامات مربوط به امنیت سایت وردپرس را انجام نداده اید.

برای رفع مشکل شما نیاز به پکیج پشتیبانی امنیتی دارید. در مرحله اول ما سایت شما را بررسی و اسکن می کنیم و مکان های آسیب دیده را شناسایی و تمام فایل های آسیب دیده را پاک سازی می کنیم و در مرحله بعدی تمامی راه های نفوذ هکرها به سایت شما را مسدود می کنیم و در نهایت یک نسخه پشتیبان سالم از سایت برای شما ارسال خواهیم کرد.

لازم به ذکر است برای اینکه در آینده هیچوقت سایت شما دچار مشکلات امنیتی و هک نشود لازم است از پکیج پایه استفاده نمایید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵

2 دیدگاه برای “پشتیبانی سایت در تبریز | پشتیبان شما هستیم

  1. حسن زاده گفته:

    سلام وقت بخیر من یک سایت دارم نیاز دارم که پشتبانی کنین هم محتوا بزارین هم از خرابی سایت جلوگیری بشه آیا شما این خدمات رو بهم ارائه میدید ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *