با طراحی اپلیکیشن در تبریز کسب و کار خود را توسعه دهید

با طراحی اپلیکیشن موبایل در تبریز می توانید این فرصت را داشته باشید که ارتباط و دسترسی بیشتری با مشتریان خود خواهید داشت. اگر کسب و کارتان پتانسیل لازم را داشته باشد، شما هم می‌توانید با ساخت اپلیکیشن تبریز قدرتمند، کاربردی و زیبا، یک پل ارتباطی مناسب با مشتری‌ها داشته باشید.

تیم طراحی اپلیکیشن در تبریز ، با مهارت و تجربه طولانی‌مدت خود آماده است تا در زمینه طراحی اپلیکیشن اندروید و ios در تبریز با شما همراه باشد. این اطمینان را می توانید داشته باشید که مجموعه رندبیت متنوع ترین امکانات و همینطور مناسب ترین قیمت طراحی اپلیکیشن را به شما ارائه خواهد کرد. با ما همراه باشید.

mobile-app-development

خدمات طراحی اپ در تبریز

شهر اولین ها بارها شاهد تولید اپلیکیشن های خدماتی در سطح تبریز با برنامه نویسان حرفه ای شده است طراحی اپلیکیشن در تبریز یکی از حرفه های برنامه نویسان اپ این کلانشهر به حساب می آید که سبب تولید اپ هایی چون :

  • قونقا (تاکسی آنلاین تبریز )
  • وای بای ( سفارش آنلاین غذا تبریز)
  • آپاریو (خشکشویی آنلاین تبریز)

و هزاران اپلیکیشن در تبریز شده است که با پلن های درآمدی حرفه ای و سرمایه گذاری توانستند حرفی برای گفتن در سطح آذربایجان و حتی ایران داشته باشند .
رندبیت با داشتن تیم حرفه ای در زمینه طراحی اپلیکیشن در تبریز میتواند علاه بر طراحی اپ برای کسب و کار شما یک مشاور برای به درآمد رساندن اپلیکیشن یاری کند به امید روزی که تبریز هم اپ های حرفه ای در سطح ایران داشته باشد و بتواند فراتر از آذربایجان حرفی برای گفتن در اپلیکشن های خدماتی داشته باشد.

زبان‌های برنامه نویسی برتر در طراحی اپلیکیشن موبایل

طراحی اپلیکیشن اندروید

  • جاوا (Java)یکی از بهترین زبان‌های برنامه نویسی محسوب می‌شود. سیستم عامل اندروید هم براساس همین زبان نوشته شده است. به همین دلیل است که گوگل بیشترین میزان پشتیبانی را از اندروید انجام می‌دهد. از آنجایی که این زبان، بهترین مورد برای یادگیری توسعه اپلیکیشن‌های موبایل در تبریز محسوب می‌شود، برنامه‌های آن بر روی پلتفرم‌های اندروید قابل اجرا هستند.
  • پایتون (Pyton)یک زبان پیشرفته و محبوب که جهت داده‌های علمی استفاده شده و به دور از هرگونه پیچیدگی است.
  • بیسیک (Basic)به عبارتی بهترین زبان برنامه نویسی در حیطه طراحی اپلیکیشن اندروید در تبریز است که سادگی مهمترین ویژگی آن است.
  • کورونا (Corona)این زبان در عین سادگی، قدرت کنترل خوبی داشته و کدنویسی با آن در برخی موارد از جاوا ساده تر است.
  • کاتلین (Kotlin)این زبان به نوعی نقاط ضعف جاوا را تحت پوشش قرار داد و مدت زمان پروسه هایی را که با جاوا در زمان طولانی تری اجرا می شدند، کاهش داد.
  • فون گپ (PhoneGap)با استفاده از این زبان، طراحی اپلیکیشن‌های موبایلی بدون نیاز به دانستن سایر زبان‌های اندروید، امکان پذیر خواهد شد. هرچند که این زبان، همانند وب عمل می کند، اما در ادامه و نتیجه کار، برنامه اندروید را ایجاد خواهد کرد.

طراحی اپلیکیشن موبایل

طراحی اپلیکیشن iOS

  • سوئیفت (Swift)این زبان برنامه نویسی، حدود ۷ سال پیش تولید و معرفی شد که در این بین چند به روز رسانی را نیز تجربه کرده است. مورد مهم اینکه گویا گوگل می خواهد به جای جاوا، از زبان سوئیفت استفاده کند. این مورد برای جاوا خبر خوبی نخواهد بود.
  • سی شارپ (C#)این برنامه از شرکت مایکروسافت، دارای چند الگو بوده و در طراحی وب سایت و همچنین طراحی اپلیکیشن‌های iOS استفاده می‌شود.
  • پی اچ پی (PHP)این برنامه حدود ۲۶ سال پیش نوشته شده و از کدهای باز بهره می برد. هرچند ابتدا برای طراحی وب سایت‌ها کاربرد داشت، اما اکنون در زمینه برنامه موبایلی مخصوص اندروید و iOS نیز استفاده می‌شود.
  • سی پلاس پلاس (C++)این برنامه از زبان C گرفته شده و تقریباً به آن شباهت دارد. با استفاده از آن می‌توان اپلیکیشن موبایلی ساخت و کاربردهای گوناگون هم از دیگر ویژگی‌های آن محسوب می‌شود. ضمن اینکه نسبت به زبان C، کامل‌تر است.
  • HTML5این زبان برنامه نویسی، پنجمین نسخه از HTML محسوب می‌شود و کاربردهای متنوعی دارد. با استفاده از ترکیب جاوا و CSS می توانید اپلیکیشن موبایلی طراحی کنید. HTML5 بر روی تمامی دستگاه‌ها قابلیت اجرا دارد.
  • جاوا اسکریپت (Java Script)از این زبان، برای طراحی صفحات وب استفاده می‌شود. همچنین به وسیله پلتفرم‌های مختلف، می توان از آن استفاده کرد تا اپلیکیشن موبایلی ساخته شود. اگر اپلیکیشنی با استفاده از جاوا اسکریپت ساخته شود، دیگر به کدنویسی مجزا نیاز نخواهد داشت. چند الگویی بودن، از دیگر قابلیت‌های جاوا اسکریپت است.

طراحی اپلیکیشن اندروید

طراحی اپلیکیشن در تبریز با هر نوع پلتفروم مد نظر شما قابل راه اندازی است طراحی اپلیکیشن اختصاصی در تبریز با استفاده از برنامه نویسی جاوا یا بااستفاده از cross platform های مانند فلاتر ، ریکت نیتیو میتوان خروجی برای تمامی دستگاه های اندروید ، ios و حتی ویندوز هم برای شما تولید کرد .

طراحی اپیلیکیشن تبریز

ما همیشه بامشتریان خود صادق هستیم :

طراحی اپلیکیشن با ابزار آماده = قیمت کمتر طراحی اپلکیشن با کدنویسی اختصاصی = قیمت معقول دلیل اصلی تفاوت قیمت های شرکت های مختلف برای طراحی اپلیکیشن همین موضوع است

نحوه سفارش اپلیکیشن در رندبیت

  • ارسال درخواست طراحی اپ یا تماس با شرکت
  • برگزاری جلسات فنی با کارشناسان اپ
  • طراحی نمونه اولیه و بررسی زیرساخت های مورد نیاز
  • اعلام هزینه و زمان مورد نیازبرای تحویل نسخه بتا
  • تنظیم و امضای قرارداد

طراحی اپ اندروید در تبریز

اپلیکیشن فروشگاهی رایگان

در روزهای اخیر ما با طراحی سایت های فروشگاهی به این نتیجه رسیدیم هر کسی که یک سایت فروشگاهی با وردپرس طراحی کردیم نیاز به یک اپلیکیشن موبایل دقیقا مثل اپلیکیشن دیجی کالا را برای توسعه فروشگاه خود نیاز دارد بنابراین تصمیم گرفتیم بعد از طراحی سایت و درج محصولات سایت ، یک اپلیکیشن فروشگاهی برای شما به صورت رایگان تقدیم کنیم تا سهمی در موفقیت شما در فضای آنلاین داشته باشیم .

هدف کلی کاربران برای طراحی اپلیکیشن موبایل

سؤالی که ممکن است ذهن بسیاری از افراد را درگیر کند این است که، هدف کلی کاربران از طراحی اپلیکیشن موبایل چیست؟

یا اینکه چه ضروری دارد کاربران برای ساخت اپلیکیشن، خود را مستلزم هزینه و زمان کنند؟

در پاسخ سؤال باید خدمت شما عرض کنیم که اساسی‌ترین هدفی که کاربران از طراحی اپ در تبریز دارند، توسعه و بهبود کسب و کارشان است؛ در واقع به صورت ساده‌تر، فرد از این بستر برای فروش بیشتر، شناخته شدن بهتر، تبلیغات با کیفیت‌تر و در آخر رسیدن به هدف‌های بازاریابی استفاده می‌کند. آن‌ها با این کار وارد دنیای بزرگ دیجیتال مارکتینگ می‌شوند.

همانطور که همه ما می‌دانیم هر بیزینسی هرچند بزرگ و مهم اگر مشتری نداشته باشد عملاً سودی به صاحب آن نخواهد رسید؛ بنابراین افراد در بستر این گونه اپلیکیشن‌ها، با مشتریان خود ارتباط برقرار کرده و فروش خود را بالاتر می‌برند؛ همچنین آن‌ها از طریق طراحی اپلیکیشن، تبلیغات گسترده‌ای را در حوزه دیجیتال مارکتینگ آغاز می‌کنند.

صاحبان کسب و کار‌ها از طریق طراحی اپلیکیشن موبایل در تبریز می‌توانند به علاقه‌مندی‌های مشتریان خود دسترسی پیدا کنند، رسیدن به این علاقه‌مندی‌ها باعث می‌شود صاحبان بیزینس خدمات بهتر و پرطرفدار‌تری را به کاربرانشان ارائه دهند

. این گونه موارد دست به دست هم داده تا روابط با دوام‌تری بین مشتری و صاحبان بیزینس ایجاد کند و کسب و کار شما روز به روز موفق‌تر شود.

شما نیز اگر جز آن دسته از افرادی هستید که قصد دارید بیزینستان را بهبود ببخشید می‌توانید از طریق شرکت‌های مخصوص، سفارش خود را ثبت کرده و به آسانی صاحب یک اپلیکیشن شوید؛ طراحی اپلیکیشن می‌تواند گامی بزرگ برای شناخته شدن در جامعه هدفتان باشد.

 

تفاوت بین طراحی اپلیکیشن و طراحی وب سایت در تبریز در چیست؟

طبق آمار‌ها وب سایت در دنیای امروزه، بر محتوای خود تأکید بیشتری دارند؛ در صورتی که اپلیکیشن‌ها بر کارکرد و ارائه خدمات فعالیت پررنگ‌تری دارند.

سایت‌ها اصولاً یک سری مطالب یا محتوا را به صورت یکسان برای همه کاربران ارائه می‌دهند اما اپلیکیشن‌ها بر اساس رفتار کاربران و تعاملاتی که با آن‌ها داشته، اطلاعات را مورد پردازش و بررسی قرار داده و خدماتی مناسب کاربر ارائه می‌دهد.

برای اینکه بتوانید از وب سایت‌ها استفاده کنید باید اتصال اینترنت داشته باشید در صورتی که برای استفاده از عموم اپلیکیشن‌ها نیازی به اینترنت نخواهد بود و تنها کافیست یک بار اینترنت خود را متصل کرده و پس از بارگذاری کامل اپلیکیشن، اتصال خود را قطع کرده و به صورت آفلاین از اپلیکیشن استفاده کنید.

وب سایت‌های آفلاین چگونه قادر به کار کردن هستند؟

برای استفاده آفلاین از اپلیکیشن‌ها باید از سیستم مخزن برنامه در حین طراحی اپلیکیشن موبایل استفاده شود. مخزن برنامه قادر است تا تمامی قسمت‌های برنامه را به صورت آفلاین ذخیره کند. عملکرد کلی این برنامه به این صورت است که زمانی کاربر در حالت آنلاین قرار دارد، به صورت اتوماتیک مخزن برنامه آپدیت شده و فایل‌های جدید جای فایل‌های قدیمی قرار می‌گیرند. این کار سبب راحتی و استفاده بیشتر کاربران می‌شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵

6 دیدگاه برای “طراحی اپلیکیشن در تبریز |‌ طراحی اپلیکیشن اندروید و ios در تبریز

    • علی رنجبرپور گفته:

      سلام توی اپ استور که بدلیل تحریم ها و مشکلاتی که وجود داره در حال حاضر امکانش رو نداریم که امیدواریم بزودی شرایط طوری بشه که بتونیم از ابزار های مفید و کاربردی که واقعا محروم هستیم بتونیم استفاده کنیم…🙏🏻
      اما بارگذای در گوگل پلی اگر شخص آشنایی در خارج از کشور داشته باشید که پرداخت تبدیل اکانت به دولوپری را با زیرساخت خارجی پرداخت نماید، امکان بارگزاری وجود دارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *